Varför Cyber

Vi vet att gymnasievalet är svårt och att mängden skolor ofta kan vara överväldigande. Här har vi samlat allt du behöver veta om CyberGymnasiet för att göra ett välgrundat skolval.

Två elever diskuterar en jordglob.
det finns bara en du

Tillsammans skapar vi plats för din personlighet.

Alla vill vi hitta vår väg i livet, det som motiverar oss och det som ger oss en möjlighet att göra skillnad; för oss själva, våra närmaste och vår omgivning. Kanske vågar vi inte säga det högt, kanske vet vi inte riktigt vad vi vill eller så vet vi vad vi vill, men inte hur vi ska gå till väga?

På CyberGymnasiet ser våra engagerade och kompetenta pedagoger till att du får vara dig själv och hjälper dig att hitta din väg in i framtiden genom inriktad undervisning och spännande samarbeten med verkligheten utanför skolan.

Du är unik och det unika med CyberGymnasiet är att vi hjälper dig att ta vara på alla dina bästa egenskaper. Det finns bara en du och det finns bara ett CyberGymnasiet. Tillsammans skapar vi plats för din personlighet.

plats för personlighet

Kom och träffa oss

Det bästa sättet för att lära känna en skola är att komma och besöka den. På öppet hus får du chans att ställa de frågor som är viktiga just för dig – och lära dig mer om hur vi ger plats för personlighet!
Elever arbetar tillsammans i biblioteket.

Så säger eleverna om Cyber

"Tycker att vi alla elever trivs och har kul tillsammans på rasterna"

Ekonomiprogrammet

"Lärarna gör sitt bästa för att vi ska utvecklas och nå våra mål."

Estetiska programmet

"Det finns så många bra lärare och de bryr sig verkligen om eleverna och hjälper så gott de kan för att eleverna ska nå sina mål."

Hantverksprogrammet

"Bra lärare, bra planering, bra mat, stora klassrum."

Teknikprogrammet
hitta din utbildning

Se våra program

Suspendisse accumsan varius sem ac finibus. Proin feugiat ullamcorper nisl, in eleifend dui fermentum vel. In arcu turpis, ultrices non felis sit amet, pretium accumsan nunc. Proin sed ligula justo. Morbi cursus sem et risus aliquam gravida.