din nya arbetsplats

Jobba hos oss

Två elever diskuterar en jordglob.

Är du den vi söker?

Vi tror att du har ett genuint intresse för pedagogik och vill jobba för våra elevers ökade måluppfyllelse. Du är väl förtrogen med gymnasieskolans läroplan och kursplaner samt har god samarbetsförmåga och har lätt för att skapa goda relationer både med elever och kollegor.

Du är en stabil och trygg person med förmåga att arbeta självständigt och tillsammans med andra för att uppnå höga resultat. Vi tror också att du är en tydlig, ansvarsfull och välstrukturerad ledare i klassrummet samtidigt som du är lyhörd för våra elevers olika behov. Du bidrar aktivt till utvecklingen av skolans verksamhet och blir en viktig pusselbit i kollegiet.

Se våra lediga jobb nedan eller prenumerera på kommande lediga tjänster.

plats för personlighet

Ta reda på mer

Nyfiken på vad som gör CyberGymnasiet unikt? Läs mer om oss eller kontakta oss direkt för svar på dina frågor!